Caracteristici tehnice
Cumpără Blocul de protecție universală pentru motoare UBZ-302 Codul produsului:3425603302
Blocul de protecție universală pentru motoare UBZ-302 este conceput pentru monitorizarea constantă a parametrilor tensiunii de rețea, a valorilor eficace ale curentului fazat/liniar al echipamentului electric trifazat de 380 V, 50 Hz, și verificarea valorii rezistenței de izolație a motoarelor electrice. UBZ-302 asigură protecția motoarelor asincrone cu puteri cuprinse între 2,5 kW și 30 kW, utilizând transformatoarele de curent încorporate, și până la 315 kW cu transformatoare de curent externe, inclusiv în rețelele cu neutrul izolat. Blocul este conceput pentru utilizare extinsă în sistemele de inginerie ale clădirilor și construcțiilor (încălzire, ventilație, alimentare cu apă, climatizare), sistemele SCADA și sistemele de automatizare industrială, control, măsurare și despăgubire. Blocul asigură protecție împotriva pornirii prelungite și blocării rotorului, controlează supraîncălzirea bobinajelor motorului cu ajutorul senzorilor de temperatură.
UBZ-302 asigură protecția motoarelor electrice în următoarele situații:
- tensiune de rețea de proastă calitate (variații de tensiune inacceptabile, întreruperea fazelor, întreruperea secvenței și alunecarea fazelor, dezechilibru al tensiunilor liniare)
- suprasarcini mecanice (suprasarcină simetrică în curent fazat/liniar)
- depășirea pragului de curent în secvența inversă
- asimetria curentului fazat fără suprasarcină, asociată cu defectarea izolației în interiorul motorului și/sau a cablului de alimentare (compararea coeficientului de asimetrie a curentului în secvența inversă cu coeficientul de asimetrie a tensiunii în secvența inversă)
- lipsa momentului pe arborele motorului (funcționare în gol - pentru pompe) - protecție prin curent minim de pornire și/sau de lucru
- pornire prelungită a motorului sau blocarea rotorului
- nivel inacceptabil de scăzut al izolației între stator și carcasă (verificare prealabilă a pornirii)
- închiderea în „pământ” a bobinei statorului în timpul funcționării - protecție prin curent de scurgere la „pământ”
- supraîncălzirea termică a motorului
- supraîncălzirea bobinajelor (se determină temperatura bobinajelor utilizând senzorii de temperatură încorporați în motor sau temperatura carcasei utilizând senzorii de temperatură externi).



